برنامه چکر انواع کمبو لیست :: سلطان هکرز

سلطان هکرز

مرجع هک و امنیت و پیشگیری از آن soltanhackers.blog.ir

سلطان هکرز

مرجع هک و امنیت و پیشگیری از آن soltanhackers.blog.ir

کسب درآمد کسب درآمد کسب درآمد از فيسنما کسب درآمد

برنامه چکر انواع کمبو لیست

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۴ ب.ظ

 

برنامه چکر انواع کمبو لیست + یک میلیون کمبو لیست

سلام خدمت کاربران و بازدید کنندگان سلطان هکرز ، امروز برای شما برنامه ای آماده کرده ایم که توسط این برنامه می توانید انواع کمبو لیست هاتون رو چک کنید و اکانت های زیادی به دست بیارید .


برای آشنایی بیشتر با قابلیت های برنامه به ادامه مطلب توجه فرمائید.


ویژگی و قابلیت ها :
قابلیت جک نا محدود

سرعت و دقت فوق العاده در چک
بدون هنگی و کرش نرم افزار
دیزاین فلت نئون

به همراه یک میلیون کمبو لیست ...

لینک دانلود

__________________________________________________

دانلود چکر

دانلود یک میلیون کمبو لیست

__________________________________

فروش شماره مجازی



 


نظر یادتون نره


نظرات اين پست  (۲۹)

سلام یه سوال داشتم از خدمتتون ایا این چکر نیاز به کپچا داره؟
پاسخ:

سلام ...

خیر نیاز به کپچا نداره و بدون ریست هست.

ممنون از تیم سلطان هکرز خیلی به دردم خورد

پاسخ:

ممنون اقا حسین نظر لطفتونه : )

ایول دمتون گرم همه چیزتون عالی بود واقعا خسته نباشید

 

پاسخ:
سلام
........
ممنون چشماتون عالی و قشنگ میبینه

دست شما مرسی وری 20

پاسخ:
😚❤

سلام وقتتون بخیر. برای چک کردن کمبو باید حتما از پروکسی استفاده کنم؟ و اینکه اگر باید از پروکسی استفاده کنم چه نوع پروکسی ای باید بگیرم؟ مثلا Https یا socks4 یا socks5؟؟ 

پاسخ:
سلام
........
http بهتره ولی socks5 و socks4 هم بد نیستن.

سلام ای کاش اول یک توضیح میدادی که کمبولیست چی هست؟ به فکر مبتدی هام باشید

پاسخ:
سلام 
......... 
ممنون از نظر شما حتما در اسرع وقت .

سلام و عرض خسته نباشید ببخشید به من میگه بروکسی اد کنم میشه یکم توضیح بدید ؟! 

 

طططط

سلام  با گوشی میشه کار کرد.یا برنامه ای دیگه ای نیست برا چکر کمبو کالاف

داداش چرا نمیتونم دان کنم 

لینک دانلودش کجاست

با این میشه کمبو کالاف دویتی موبایل هم چک کرد؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید 

سلام م

خسته نباشید

کار باهاش بگید

برنامه های پیش نیاز رو هم لینک بدید ممنون

ب درد لیست کرک شده یا غیر کرک شده مال کمبو لیست اکتیویژن هم میخوره؟ 

سلام میشه بگی پروکسی از کجا براش پیدا کنم

ی چکر برای کمبو لیست اکتیویژن معرفی میکنید؟؟

سلام از چه پروکسی باید استفاده کنیم

سلام با گوشی هم میشه

سلام میخواستم بپرسم کمبوی رمز و جیمیل که من بخوام برای اکانت هکی پی اس ان استفاده کنمم برنامه انجام میده؟

سلام دوستان من چطوری چکر رو دانلود کنم یکی بهم بگه البته دانلودش کردم ها ولی باز نمیشه یا میگه فایل خرابه یا میگه خطا 

لطفا کمک کنید

چطور کار کنم

سلام خسته نباشید.
این چکر برای کالاف دیوتی هم هست؟

سلام ببخشید این چکر برای کالاف دیوتی هم هست ؟ ارزش خرید داره؟

سلام داداش طرز استفاده اش چجوریه؟

اگ راهنمایی کنید ممنون میشم:(

سلام دانلود نمیشه خطا میزنه

 

مرسی از تیم سلطان هکرز(یاد داود زززز میفتم🤣)

خیلی عالیه ممنون

سلام پروکسی چی استفاده کنیم؟

آموزش کار باهاش رو بزارید 

سلام من فایل را دانلود کردم اما بلد نیستم چجوری آن راه بی اندازم لطفا راهنماییم کنید با تشکر

تبليغات

تبليغات شما تبليغات شما تبليغات شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی