نرم افزار هک گوشی AndroRat :: سلطان هکرز

سلطان هکرز

مرجع هک و امنیت و پیشگیری از آن soltanhackers.blog.ir

سلطان هکرز

مرجع هک و امنیت و پیشگیری از آن soltanhackers.blog.ir

کسب درآمد کسب درآمد کسب درآمد از فيسنما کسب درآمد

نرم افزار هک گوشی AndroRat

دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۷ ب.ظ

https://superfamilyprotector.com/blog/wp-content/uploads/2017/07/hacker-app-in-2017.jpg

اگر مطالب پیشین ما را دنبال کرده باشید در مطلبی با عنوان هک اندروید ، تعدادی از نرم افزارهای مخصوص هک گوشی اندروید را برشمردیم. یکی از این برنامه ها، نرم افزار AndroRat بود که به نسبت بقیه نرم افزار های هک و نفوذ از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این برنامه با استفاده از ساخت یک رات اندروید و انجام تعدادی عملیات اضافه قادر است در گوشی تلفن همراه قربانی نصب شده و اقدام به سرقت اطلاعات آن نماید. در ادامه آموزش کار با این برنامه را به صورت خلاصه برای علاقه مندان به مباحث امنیت قرار داده ایم که از طریق آن قادرید نحوه کار با نرم افزار AndroRat را فرا بگیرید.



آموزش کار با نرم افزار AndroRat

قبل از هر چیز باید ابتدا این نکته را متذکر شویم که این گونه آموزش ها صرفا برای آموزش نحوه کار برنامه های هک در سایت قرار گرفته تا علاقه مندان به بحث امنیت بتوانند با استفاده از آن به آسیب پذیری های موجود در سیستم عامل اندروید پی برده و نسبت به رفع این آسیب پذیری ها اقدام نمایند.

در مرحله نخست ما نیاز به مکانی در اینترنت داریم تا اطلاعات بدست آمده از نرم افزار AndroRat به آنجا ارسال شود. برای این منظور ابتدا وارد سایت noip.com شده و یک هاست با نام دلخواه ایجاد می نماییم.


آموزش کار با AndroRat



حال باید عملیات مربوط به انتقال پورت را انجام دهیم. عملیات انتقال پورت برای هر مودم به نحوی خاص انجام می شود. پس برای انجام عمل انتقال پورت بهتر است نوع مودم خود را در گوگل جستجو کرده و سپس نحوه انتقال پورت در آن را بدست بیاورید.

---------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

حال نرم افزار AndroRat Blinder را دانلود کرده و سپس در قسمت Hostname نام هاستی را که ساخته اید و در قسمت Port نام پورت مربوطه را وارد نمایید. حال برای فایل مربوطه یک نام انتخاب کرده و روی Go کلیک نمایید. (اگر مایل باشید فایلی را که ساخته اید در قالب برنامه ای دیگر ارائه کرده و آن را ترکیب نمایید، به تب Build + Blind رفته و از آنجا فایل apk مورد نظر خود را وارد نمایید.)

https://onhax.me/tag/androrat-free-full-download



در مرحله بعدی باید نرم افزار DUC که برای آپدیت خودکار DNS در ویندوز به کار می رود را دانلود نموده و نصب نمایید. پس از نصب برنامه DUC آن را باز کرده و مشخصات هاستی که ساخته بودید را در قسمت مربوطه وارد نمایید.

حال نرم افزار AndroRat Project را دانلود و اجرا کرده و سپس تب Server را باز کنید و در آنجا شماره پورتی که قبلا ایجاد کرده اید را وارد نمایید.

حال فایل apk ئی را که قسمت های قبل توسط برنامه AndroRat Blinder ایجاد کرده بودید را روی گوشی مقصد اجرا کنید.

پس از انجام مراحل فوق تقریبا شما موفق به ساخت یک برنامه هک گوشی اندروید شده اید. البته باید بدانید که اکثر آنتی ویروس ها به سبب مشهور بودن نرم افزار AndroRat در فرایند جاسوسی و هک، این برنامه را بعنوان ویروس شناخته و اجازه دسترسی به آن را نمی دهند.


برای دریافت راهنمایی به id تلگرام   ARS8293@   مراجعه کنید.



____________________________________________________
لینک دانلود برنامه به همراه اموزش
_____________________________________________________________________________________________________
مطالب پیشنهادی :
شماره مجازی

هک اندروید با mobile tracker


بر گرفته شده از soltanhackers.blog.ir



نظر یادتون نره !





نظرات اين پست  (۴۸)

https://go.skype.com/registration?intsrc=client%7Creg-a%7C0%2F6.18.0.106&setlang=en
https://www.virtualphone.com/
https://voice.google.com/about
دوستان

درج لینک ممنوع


اقا انصافا کمک کن یه جایی گیر کردم اینم شماره تلگرامم

09109704909
پاسخ:
حتماً ok
id تلگرام من before_scandinavia
۰۷ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۳۵ علیرضا صفری
واقعا عالی 
تنها سایتی بودین که برنامه رو به صورت کامل و بی نقص همراه با اموزش قرار دادین 
ممنون
پاسخ:
نظر لطفتونه 

ممنون از شرکت کردندنتون توی نظر سنجی سلطان هکرز

سلام تو گوشی نمیشه ‌‌این کار را کرد

پاسخ:
سلام

توی گوشی توسط apk editor و ... امکان پذیر هست.

به زودی قرار داده میشود.

سلام خسته نباشید من هرچه دنبال دانلود میگردم پیدا نمیکنم میشه بگین چکار کنم؟خیلی واجبه بخدا واجبه
آیا میشود گوشی مخاطب رو فقط باگوشی هک کرد؟لطفا توضیح بدهید بخدا واجبه من کامپیوتر ندارم
پاسخ:
خیر دوست عزیز من روشی برای هک گوشی با گوشی نمیشناسم
با سلام 
آموزشتون فوق العاده بود. ممنونم . 
### فقط وقتی فایلها رو با Winrar باز میکنم با وجود اینکه آنتی ویروس غیر فعاله اما فایل Androrat.jar حذف میشه و خروجی Ratbuilder دیده نمیشه ضمنا زمان اکسترکت کردن سه تا ایرور میده. لطفا  اگر امکان داره راهنماییی کنید.
پاسخ:
سلام دوست عزیز، اون ارور ها به احتمال زیاد به دلیل ناقص دانلود شدن فایل هست 
برای جلوگیری از پاک شدن فایل jar همه مراحلو داخل نرم افزار های ویندوز مجازی انجام بدین
سلام
ایا فقط با داشتن شماره میشه هک کرد لطفا اگه راهی هست کمک کنید واقعا برام ضروریه. امکان ارسال فایل رو هم ندارم. 
پاسخ:
سلام
فقط با شماره نمیشه باید سریال گوشی مورد نظر رو داشته باشید.

من برنامه ی androrat project رو پیدا نکردم 

لطفا راهنمایی کنید

به این ایمیل amirali83.ghanbari@gmail.com

شماره 09370446854

پاسخ:
بله حتما

با شما تاس میگیریم

با سلام و خسته نباشید همه کار ها رو انجام دادم ولی اندرو پروجکت هیچ گوشی مقصدی رو شناسایی نمیکنه حتی وقتی پورت رو اننخاب میکنم

پاسخ:
سلام
____
لطفا با ای دی تلگرام : Web_engineer 
در ارتبات باشید.

من برنامه رو پیدا نکردم 

پاسخ:
سلام
____
لطفا با ای دی تلگرام : Web_engineer 
در ارتبات باشید.

سلام

میشه با ایدی تلگرامم دانلود فایل رو بفرستید

چون من دانلود کردم ولی تو فایلش هیچی نبود خالی بود

شاید من ناقص دانلود کردم

لطفااا به ایدیی تلگرامم بفرستیید ممنون

@amin1383_hp

پاسخ:
سلام 
........
چشم دوست عزیز در اسرع وقت لینک اصلاح و فایل برای شما ارسال خواهد شد.

سلام لینک دانلود کجا عه

پاسخ:
همون جایه .....

اقا خواهشا جواب منو بدین اضطراریه

پاسخ:
سلام
........
بفرمایین در خدمتیم

سلام دوست عزیز این برنامه androrat project رو از کجا بگیریم؟

پاسخ:
سلام
........
تو سایت قرارداده شده دوست عزیز

سلام ببخشید چطوری باید از برنامه afont استفاده کنم؟

میخوام استیکر گوشی رو تغیر بدم

پاسخ:
به ای دی تلگرام @web_engineer پیام بدید تا پشتیبانی راهنمایی کنه.

سلام

من این برنامرو پیدا نکردم اصلن 

لطفا راهنماییم کنید

پاسخ:
سلام
........
به ای دی تلگرام @web_engineer پیام بدید تا براتون ارسال بشه.

سلام ببخشید وقتی یه برنامه رو باز میکنیم میگه متاسفانه متوقف شده، این متوقف شدنش بخاطر چیه؟ من یکساله دارم ازش استفاده میکنم چند روز پیش این اتفاق افتاد اسم برنامه inote هست
پاسخ:
سلام
........
مشکل از سیستم شما هست
سلام ببخشید وقتی یه برنامه رو باز میکنیم میگه متاسفانه متوقف شده، این متوقف شدنش بخاطر چیه؟ من یکساله دارم ازش استفاده میکنم چند روز پیش این اتفاق افتاد اسم برنامه inote هست
پاسخ:
سلام
........
مشکل از سیستم شما هست

اقا لطفا کمک کنین هر کاری میکنم دان نمیشه   09908570788اینم شمارم لطفا کمک کنین

 

پاسخ:
بله حتما اسرع وقت با شما تماس میگیریم.

سلام..آقا من همه ی مراحلو رفتم ولی برنامه اندرو رکت پراجکت رو پیدا نمیکنم میشه راهنماییم کنین

پاسخ:
سلام
..........
به ای دی تلگرام web_engineer پی ام بدید تا براتون ارسال کنیم.

سلام من بخش اخر گیر کردم اونجا که میگین یه برنامه دیگه رو باز میکنید و سلکت ... میزنین کلا اون برنامه نیستش کمکم کنید لطفا 

پاسخ:
سلام 
بله حتما ... تو تلگرام پی ام بدید .

ببخشین چرا نرم افزار androrat project در پوشه دانلود شده نیست

پاسخ:
سلام 
با تشکر از گزارشتون اصلاح شد

سلام ممکنه آیدی تلگرامتونو بدید من به مشکل برخوردم 

پاسخ:
سلام بله بفرمایید : web_engineer@

سلام ببخشید حتما باید سریال گوشی را داشته باشیم ؟

بعد این برنامه میتونه انروید رو هک کنه که دیگه انرویدش بالانیاره

عالییی

سلام

L

چجوری باید دانلود کنم ؟

سلام گفتین با استفاده از شماره تلفن و شماره سریال گوشی میشه گوشی طرف رو هک کرد میشه راهنمایی کنین چجوری باید هک کنم

پاسخ:
سلام ...
تلگرام پیام بدید

هرکاری کردم نتونستم دان کنم لینگ دانلود در تلگرام بهم میدید ایدی تل popland@

پاسخ:
سلام
 به ای دی تلگرام @web_engineer پیام بدید تا لینک بفرستم

سلام 

اونجا که باید پورت بسازیم نیاز به مودم هست که وارد تنظیماتش بشیم ما که مودم نداریم چه کنیم 

راه دیگه ای وجود نداره؟ 

اگه میشه جواب بدید به ایمیلم

پاسخ:
سلام
 به ای دی تلگرام @web_engineer پیام بدید.

سلام من این برنامه رولازم دارم نمیتونم دان کنم توروخداراهنماییم کنید.ممنونم

پاسخ:
سلام
تلگرام پی ام بدید حتما کمکتون میکنم ID Tlegram : web_engineer
۱۷ آذر ۹۹ ، ۱۲:۰۳ حسین اکبری

سلام ببخشید چجور برنامه رو اجرا کنم 

لطفا کمک کنید ممنون

پاسخ:
سلام
تلگرام پی ام بدید حتما کمکتون میکنم ID Tlegram : web_engineer
۱۰ دی ۹۹ ، ۰۴:۵۸ آنیتا میرزایی

سلام چطوری برنامه رو دانلود کنیم و چطوری میشه هک کرد ترو خدا جواب بدید

پاسخ:
سلام
تلگرام پی ام بدید حتما کمکتون میکنم ID Tlegram : web_engineer

سلام لطفا کمکم کنید این فایل رو تو روبیکا برام بفرستید 

باسلام خسته نباشید خدمت شما..اقا واقعا ممنونم شما تنها سایتی هستید که بدون هیچ دردسری تونستم برنامه رو دانلود کنم..اما اونجایی که باید برم تو سایتnoipبرای ثبت نام سایتو باز نمیکنه بیزحمت یک راهنمایی کنید 09366082351 اینم شمارم خیلی ممنونمksraw.ziaeyanاینم پیج اینستامه ممنون میشم راهنمایی کنید

 

سایت no-ip.com فیلتره، پس باید هنگام استفاده ازش ما تو ایران از VPN استفاده کنیم، با استفاده از اینترنت آیا مشکلی پیش نمیاد ؟ Port Forwarding می تونه انجام بشه ؟

سلام ببخشید  اگر با این برنامه به روش عالی که آموزش دادید طرف مقابل رو هک کنیم پیام برای شماره ی هک شده نمیره که شما از طرف شماره ی هکر هک شدید ؟ 

لطفا پاسخ دهید مرسی از وبلاگ عالیتون

سلام خسته نباشید 

 

ایا میشه با برنامه رات گوشی گوشی را هک کرد میخوام گوشیه فرزندم را هک کنم تا در نظر داشته باشم

سلام، من تمام مراحل رو انجام دادم در مرحله آخر ساخت اپ رو کامل میزنه اما داخل پوشه چیزی نیست، حتی هیدن، چکار کنم؟

با سلام

ببخشید من برنامه دانلود کردم ولی هر کاری میکنم نصب نمیشه.

ممنون میشم تو واتساپ راهنمایم کنید

اینم شماره واتساپم:۰۹۹۰۷۹۱۰۸۹۷

ممنون

کسی توانسته با این برنامه ها کار کنه یا هک کنه 

سلام عالی بود لطفاً میشه این شماره رو هک کنین ممنون 09923355975لطفاً از تون ممنون میشم

سلام.من لینک دانلود پیدا نکردم.امکانش هستش لینک برای من داخل تلگرام ارسال کنید

شماره تماس ۰۹۰۳۷۹۹۷۵۳۲

ممنون

تبليغات

تبليغات شما تبليغات شما تبليغات شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی